آموزش مقدماتی Unity 3D حضوری 2024

آموزش مقدماتی Unity 3D
آموزش مقدماتی Unity 3D – دوره حضوری 2024 آموزش مقدماتی Unity 3D با تمرکز بر جدیدترین تکنیک‌ها و ابزارهای یونیتی ۲۰۲۴ طراحی شده است. شرکت‌کنندگان با تمام جوانب ساخت بازی‌های سه‌ بعدی، از محیط‌سازی و نورپردازی تا پیاده‌سازی واقعیت مجازی، آشنا خواهند شد. دانشگاه متاورس تمامی دوره‌های آموزشی در حوزه

Start

End

آموزش مقدماتی Unity 3D – دوره حضوری 2024

آموزش مقدماتی Unity 3D با تمرکز بر جدیدترین تکنیک‌ها و ابزارهای یونیتی ۲۰۲۴ طراحی شده است. شرکت‌کنندگان با تمام جوانب ساخت بازی‌های سه‌ بعدی، از محیط‌سازی و نورپردازی تا پیاده‌سازی واقعیت مجازی، آشنا خواهند شد.

دانشگاه متاورس تمامی دوره‌های آموزشی در حوزه برنامه نویسی و گرافیک را ارائه می‌دهد. برای مشاهده این دوره‌ها بر روی لینک کلیک کنید.

ویژگی‌های دوره آموزش مقدماتی Unity 3D:

  • آموزش جامع ساخت محیط‌های سه‌بعدی و بازی‌سازی در یونیتی
  • پوشش کامل تکنیک‌ها و ابزارهای جدید یونیتی ۲۰۲۴
  • مناسب برای تمام علاقه‌مندان به بازی‌سازی، از مبتدی تا حرفه‌ای
  • آموزش ویدئویی و حضوری با تمرکز بر پروژه‌های عملی
  • شامل مفاهیم جدید ۲۰۲۴ مانند استفاده از HDRP و URP، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده (AR/VR)

برنامه‌ریزی زمانی دوره:

  • مدت زمان آموزش: ۲ روز در هفته، هر روز ۳ ساعت
  • مدت کل دوره: ۴ هفته
  • کل ساعت آموزش: ۲۴ ساعت
  • هزینه هر ساعت: ۲۰۰,۰۰۰ تومان
  • هزینه کل دوره: ۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

سرفصل‌های دوره آموزش مقدماتی Unity 3D:

در ادامه سرفصل‌های این دوره را به طور جامع معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید:

اولین هفته: آشنایی با مفاهیم پایه و محیط یونیتی

  • جلسه اول (3 ساعت):
    • معرفی یونیتی و نصب و راه‌اندازی نسخه ۲۰۲۴
    • آشنایی با رابط کاربری یونیتی
    • ساخت اولین پروژه ساده سه‌ بعدی
  • جلسه دوم (3 ساعت):
    • آشنایی با مفاهیم اسکریپت‌نویسی در یونیتی
    • پیاده‌سازی اولین اسکریپت برای کنترل اشیاء در محیط سه‌ بعدی
    • تنظیمات صحنه و افزودن اشیاء سه‌ بعدی به بازی

دومین هفته: توسعه پروژه سه‌ بعدی و مفاهیم پیشرفته

  • جلسه سوم (3 ساعت):
    • کار با سیستم نورپردازی در یونیتی و بهینه‌سازی گرافیکی پروژه
    • آشنایی با تکنیک‌های جدید نورپردازی در HDRP و URP
    • استفاده از Post-Processing برای بهبود کیفیت گرافیکی بازی
  • جلسه چهارم (3 ساعت):
    • آشنایی با فیزیک در یونیتی
    • پیاده‌سازی سیستم‌های فیزیکی در بازی (Gravity, Collision)
    • افزودن کنترل‌های کاراکتر و نحوه حرکت و تعامل با اشیاء

سومین هفته: محیط‌سازی و طراحی صحنه‌های سه‌ بعدی

  • جلسه پنجم (3 ساعت):
    • ساخت و طراحی محیط‌های پیچیده سه‌ بعدی
    • استفاده از Terrain Editor برای ساخت زمین و محیط‌های طبیعی
    • افزودن المان‌های مختلف مانند گیاهان، ساختمان‌ها و اشیاء دیگر به صحنه
  • جلسه ششم (3 ساعت):
    • پیاده‌سازی سیستم آب و هوا در بازی
    • طراحی چرخه روز و شب و تغییرات محیطی
    • استفاده از سیستم‌های ذرات (Particle System) برای جلوه‌های ویژه

چهارمین هفته: مفاهیم جدید و پیاده‌سازی پروژه نهایی

  • جلسه هفتم (3 ساعت):
    • معرفی و نصب SDKهای AR و VR در یونیتی ۲۰۲۴
    • پیاده‌سازی محیط‌های واقعیت مجازی و افزوده در بازی
    • نحوه تعامل با اشیاء در محیط‌های AR و VR
  • جلسه هشتم (3 ساعت):
    • بررسی تکنیک‌های بهینه‌سازی برای عملکرد بهتر بازی در دستگاه‌های مختلف
    • تست و دیباگ کردن پروژه نهایی
    • ارائه پروژه توسط شرکت‌کنندگان و جمع‌بندی دوره

ویژگی‌های جدید ۲۰۲۴:

  • HDRP و URP: معرفی و استفاده از سیستم‌های گرافیکی جدید برای بهبود کیفیت بصری
  • واقعیت مجازی و افزوده (AR/VR): آموزش جامع ساخت محیط‌های AR و VR
  • پروژه نهایی مبتنی بر بازی‌سازی سه‌بعدی: تکمیل یک بازی واقعی سه‌ بعدی با گرافیک و تعاملات پیشرفته