دوره تخصصی آموزش Unity

دوره تخصصی آموزش Unity
با یادگیری Unity می توانید به راحتی هر بازی که مد نظرتان می باشد را تولید و به بازار عرضه کنید و درآمد بالایی کسب کنید.

Start

End

Address

قزوین، استان قزوین، قزوین، میدان مینودر،،، شاهکار بشریت، Iran   View map

دوره تخصصی آموزش Unity شامل سرفصل های زیر می باشد.

1. دوره مقدماتی:

  • مفاهیم برنامه نویسی توسط زبان C#
  • معرفی برنامه نویسی و اهداف آن
  • معرفی فرآیند برنامه نویسی تجاری و اتوماسیون
  • معرفی تاریخچه زبانهای برنامه نویسی
  • معرفی مفهوم انتزاع،وراثت،چندگانگی،بسته بندی
  • معرفی ویژگی های زبان برنامه نویسی C# و قابلیت انتقال پذیری برنامه و مدیریت حافظه خودکار
  • معرفی متغیر
  • معرفی ساختار حافظه و Stack و Heap
  • معرفی Value Type ها و Reference Type ها و روش تعریف متغیر

 

2.دوره متوسطه:

  • بررسی مفهوم ساختار یافتگی،شی گرائی و معرفی ارکان چهارگانه شی گرائی
  • معرفی مفهوم انتزاع، وراثت، چندگانگی، بسته بندی
  • معرفی ویژگی های زبان برنامه نویسی C# و قابلیت انتقال پذیری برنامه و مدیریت حافظه خودکار
  • معرفی مفهوم CLR
  • بررسی Code Compilation و Code Execution
  • بررسی MSIL
  • بررسی مدیریت حافظه خودکار و Garbage Collection
  • معرفی BCL و مفهوم namespace
  • بررسی ساختار کلی پروژه و نحوه کامپایل با CSC
  • معرفی Source Control و موارد استفاده از آن
  • مقایسه Git و TFS و ارائه مثال از روش استفاده از آنها
  • بررسی ساختارهای شرط،تصمیم و تکرار
  • معرفی مفهوم ساختمان داده و تفاوت انواع آنها از نظر ایستا،پویا،هنوع و غیر همنوع
  • تاثیر موارد در بازدهی و انعطاف پذیری ساختمان
  • معرفی آرایه های یک بعدی ،جند بعدی و دندانه ای و روش استفاده از آنها
  • بررسی توابع و انواع آنها
  • معرفی نکات مربوط به پارامترهای ورودی و خروجی
  • معرفی توابع بازگشتی
  • معرفی ابزارهای انتزاع مانند کلاس،ساختار،اینترفیس وenum
  • بررسی کامل ساختار کلاس و مفهوم وراثت صریح و ضمنی
  • یررسی متدهای به ارث رسیده از object و مفهوم virtual و override
  • بررسی Constructor و Destructor و نکات مربوطه
  • بررسی مفهوم static
  • بررسی نقش ToString() و Equals() و روش بازنویسی آنها و شکل ایجاد چندگانگی
  • بررسی فیلدها
  • بررسی operator ها
  • بررسی نقش Property و انواع آن و ایندکسر
  • بررسی delegate و event و انواع روشهای ارسال اطلاعات در رویداد
  • معرفی interface و موارد استفاده از آن
  • بررسی کلاسهای abstract
  • بررسی IO و کلاسهای مرتبط
  • بررسی خواندن و نوشتن فایل و روشهای مختلف پیاده سازی
  • معرفی Serialization و Deserialization و فرمتهای مختلف
  • معرفی Regular Expression و کاربردهای مختلف آن
  • بررسی Multi Threading و نکات مربوطه
  • بررسی ساختمان داده های Collection ومفهوم Generic
  • بررسی مدل .NET برای دسترسی به داده ها و مجموعه NET
  • بررسی روش Database First و Code First و مقایسه آنها
  • بررسی عملیات ویرایشی با روال و به صورت شی گرا
  • معرفی LINQ و پرس و جوهای معمول
  • پیاده سازی CRUD به عنوان نمونه

 

3.دوره پیشرفته:

  • آموزش Unity و کتابخانه‌های Unity در C#